Měsíční pronájem billboardu vyjde na 5 až 7 tisíc korun. K tomu je nutno připočítat drobný poplatek za tisk papírového plakátu. Jeho výlep je zahrnut v ceně pronájmu. Cenu celé kampaně pak snadno spočítáte podle množství ploch, na které chcete nechat svou reklamu vylepit.
Mezi podnikateli stále ještě panuje přesvědčení, že reklama na billboardu je drahá a nedostupné. Pravděpodobně je to relikt z 90. let – v té době totiž pronájem billboardu stál podobnou částku jako dnes - ovšem tehdy to odpovídalo průměrné měsíčně mzdě. Relativní cena billboardů tedy rapidně klesla: i dnes stojí billboard 5 až 7 tisíc korun měsíčně. „Billboardy nejlevněji pořídíte u malých, regionálních billboardových agentur. U nich seženete reklamní plochy za 5-7 tisíc. Oproti tomu dražší jsou velké agentury, které disponují celorepublikovou sítí billboardů. U nich inzerují velké firmy, a proto si mohou dovolit účtovat vyšší ceny," komentuje situaci na trhu billboardů odborník na venkovní reklamu Martin Chytrý. Jako srovnávač cen na trhu funguje portál mojeBillboardy.cz - zadejte si poptávku a obdržíte nabídky volných billboardů od všech agentur ve Vaší lokalitě.
Cenu billboardové plochy určuje celá řada aspektů. Nejdůležitější je atraktivnost plochy – tedy její lokalita, blízkost u frekventované silnice, vysoká průjezdnost vozidel a zároveň i hojný výskyt chodců. Zásadní je též viditelnost plochy. Ideální billboard stojí po pravé straně vozovky, natočený kolmo ke směru jízdy - tak aby na něj řidiči měli dobrý výhled. Více pozornosti upoutají samostatně stojící billboardy. „Atraktivní billboardy se vyprodají vždy jako první. Proto je třeba zadat si poptávku včas, v předstihu před zvažovaným termínem pronájmu," doplňuje Martin Chytrý.