Nemusíte se učit od velkých bank, pojišťoven nebo automobilek. Ukážeme vám firmy, které si pronajaly jen jediný billboard na jeden měsíc, ale jejich kampaně přesto přinesly pozoruhodné výsledky. Do billboardové reklamy není nutné investovat vyšší desítky tisíc, stačí perfektní znalost cílové skupiny, strategické uvažování, správný výběr plochy i grafiky a především dobrý nápad.
I menší a středně velké firmy mohou s billboardy docílit excelentních výsledků, přečtěte si o tom: Díky billboardu za 6 000 Kč u nás zákazníci utratili přes 170 000 Kč Seznamte se s menšími firmami, které měly velké cíle.
Vytvořit povědomí o značce znamená „umístit“ značku do mysli spotřebitele tak, aby si na ni vzpomněl v momentě, kdy řeší produkty či služby s ní spjaté: Když začne zařizovat dovolenou, vzpomene si na nabídku okružní plavby, kterou viděl na bigboardu cestovní kanceláře PT Tours. Vygoogluje si cestovní kancelář a už si prochází aktuální nabídky plaveb. Pokračování textu...
Ne každý zákazník si před výběrem nového plotu dělá audit dodavatelů a nechá si zaslat osm konkurenčních cenových nabídek. Spousta z nich na to totiž nemá jednoduše čas. Tuto skupinu zákazníků pak určitě oslovíte pěknou prezentací vlastní práce. A tu jim můžete ukázat třeba v Praze na Jižní spojce, kudy spěchají na další schůzku. Pokračování textu...
Online reklamní agentura Targetovo svou úspěšnou kampaní zazářila tak, že by jí mohl závidět kdejaký offline marketér. Během krátké předvánoční kampaně oslovila stávající klienty, zaměstnance i „kamarády“ firmy neotřelým způsobem na frekventovaných místech tak, že zakázky padaly do e-mailu rychleji než vločky sněhu při prosincové chumelenici. Za první prosincový den rovných osm a do Vánoc dalších padesát. Pokračování textu...
Billboardy a citylighty nemusí vždycky jenom vydělávat peníze, lákat kolemjdoucí k návštěvě vašeho podniku nebo jim prodávat zboží. Dobře mohou posloužit i pro pěkně vymyšlenou brandovou kampaň, která má za cíl zviditelnit organizaci a představit její činnost. Pokračování textu...
Za poslední dva roky není situace na pracovním trhu pro zaměstnavatele zrovna růžová. Na jednoho zájemce o práci jsou volná tři pracovní místa a personální agentury se musí snažit, aby byly vidět a mohly poskytovat svým klientům prvotřídní služby. Venkovní reklama je pro ně prostředkem, jak oslovovat celou řadu uchazečů z jedné lokality 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Pokračování textu...
Venkovní reklama zasáhne opravdu velké množství lidí, kteří se s vašimi produkty či službami dosud nesetkali anebo nemají ani tušení, že něco takového vůbec existuje. Své o tom ví Lukáš Karovič, majitel značky My Lux Paw, která vyrábí zlaté a stříbrné šperky pro vás i vaše čtyřnohé mazlíčky. Pokračování textu...
Máte e-shop? Prodáváte produkty či služby online? V tom případě vám možná stačí reklamní bannery, PPCčka a online marketing. Anebo taky ne. Offline reklama může totiž zasáhnout zákazníky, se kterými se online „nepotkáte“ – zatímco offline vaši reklamu „potkávají“ každý den, když zastaví na křižovatce. Takové jsou zkušenosti majitele internetového obchodu s výživou pro sportovce www.the-nutrition.sk Richarda Matasovského. Pokračování textu...
Slovenská firma vyrábějící termoponožky a termoprádlo inzerovala své produkty na jediném billboardu mezi Popradem a Starým Smokovcem. Každý měsíc pečlivě obměňovala grafiku s produkty, které byly pro danou sezónu nejvhodnější, a spoustu návštěvníků hor proměnila ve své zákazníky. Pokračování textu...
I menší firmy mohou díky perfektně zvolené strategii oslovit řadu nových zákazníků. Cyklistická speciálka na dětské vozíky umístila jeden billboard do těsné blízkosti konkurenční provozovny. Inzerovala v sezónním červnu a oslovila 5 nových zákazníků, kteří zakoupili zboží za 170 000 Kč. Pokračování textu...