Venkovní reklama umožňuje díky správné poloze billboardů přesné zacílení potenciálních zákazníků. Opakovaně je oslovuje, proto je snadno zapamatovatelná. Billboardy navíc efektivně působí na lidské emoce. Zákazníci venkovní reklamu vnímají jako méně rušivou a obtěžující než online kampaně, které na ně nekontrolovaně vyskakují na internetu. Pokračování textu...
Když jdete po ulici, kolik reklamních ploch potkáte? Jako spotřebitel uvidíte desítky billboardů, ale kolik z nich vás zaujalo? Kolik z nich si pamatujete? Výsledná cifra nebude nijak ohromující. Venkovní reklama může být velmi dobrým nástrojem, jak dosáhnout vašich cílů. Musí se však dělat správně. Abyste byli vidět v moři konkurence, potřebujete zajímavý grafický návrh a chytlavý slogan Tím však nemáte ani zdaleka vyhráno – billboardy musí být na správném místě. Pokračování textu...
Když jdete do práce, kde všude potkáváte billboardy? Kolik z nich si zapamatujete nebo vás zaujmou? Venkovní reklama je levným a efektivním nástrojem propagace s vysokou návratností a velkým potenciálem, avšak abychom z ní získali co nejvíce, je potřeba se držet určitých zásad, aby reklama byla co nejvíce efektivní. Pokračování textu...
Venkovní reklama byla historicky jednou z prvních příležitostí, jak se na trhu zviditelnit. I dnes je mezi firmami populární volbou. Billboardy jsou totiž univerzálním médiem, díky kterému je možné zasáhnout až 92% obyvatelstva v regionu a v porovnání s jinými typy offline reklamy jsou velmi levné. Aby však venkovní reklama fungovala, je nutné ji dělat správně. Pokračování textu...